2011 m. gegužės 25 d., trečiadienis

Makaronai su kumpiu, rukola ir saulėje džiovintais pomidorais

  Dabar aš jums prisipažinsiu ir papasakosiu kelias tiesas apie save. Kai nėra ką valgyti namuose, aš gaminu makaronus. Na, ne vien verdu makaronus, bet gaminu juos su kuo nors. Ta prasme gaminu aš viena, bet į makaronus ko nors pridedu. Žinoma, kad būtų "į temą" ir derėtų. Aš juk mergelė, turi būti nors truputį tvarka :-))).
  O kai namuose badas-  (tai būna labai retai ir dažniausiai rytais) aš tepu sumuštinius. Tada, kaip liaudis sako: šaldytuve būna pasikorusi pelė.... 
  O kai pati būnu su draugėmis prisvaišinusi, o vyrą randu namuose alkaną ( taip būna, nes į gurmaniškus vakarėlius jis nelabai... ) tai tada aš jam kepu kiaušinienę. Su kuo nors... Ir to ko nors- būna daugiau negu kiaušinių.
  Taigi, prisipažinau apie save virtuvėje labai daug... O šiandiena ir buvo tokia diena, kai nėra ką valgyti..., bet ne badas :-))))
  Turėjau įdėją pagaminti makaronus su rukola, kumpiu, parmezano sūriu ir grietinėle. Bet paskutiniu momentu jau bekepant kumpį apsigalvojau ir pagaminau kitaip. Pagaminau makaronus su kumpiu, rukola, saulėje džiovintais pomidorais ir parmezano sūriu.


2 porcijos tagliatelle makaronų,
sauja smulkiai supjaustyto kumpio,
sauja supjaustytų džiovintų pomidorų,
50 gr. rukolos,
1/2 svogūno,
2 skiltelės česnako,
2-4 v.š. tarkuoto parmezano sūrio,
alyvuogių aliejaus,
šlakelis balto vyno,
druskos ir pipirų.
  Kol verda makaronai, su alyvuogių aliejumi pakepinkite susmulkintus svogūną ir česnaką. Kai jie taps permatomi sudėkite kumpį ir dar pakepkite. Aš naudojau parmos kumpį, bet tikrai tiks bet koks kumpis ar rūkyta šoninė (juk namuose nėra ką valgyti). Vėliau sudėkite saulėje džiovintus pomidorus (pagaliau ir Lietuvoje galima nusipirkiti jų ne tik pamerktų į aliejų). Įpilkite šlakelį balto vyno, papipirinkite ir galiausiai sudėkite rukolą.
Atrodo ir viskas. Į lėkštes sudėkite makaronus ant jų tai, ką ka tik paruošėte, dar užberkite ant viršaus tarkuoto parmezano ir išsivaduosite iš keblios padėties, kai namuose nėra ką valgyti :-) 

Sudėtingumas: paprasta
Receptas: iš kelių internetinių  puslapių

1 komentaras: