2014 m. rugpjūčio 21 d., ketvirtadienis

Atsargos žiemai TOP 5



 
   Dabar pats konservavimo įkarštis ne tik mano virtuvėje, bet matau, kad ir mano blog'e. Skaitomiausi įrašai vis apie atsargas žiemai. Dauguma skaitytojų receptus susiranda  Google pagalba įsivedus norimą pavadinimą ar žodį. Tokių skaitytojų aš sulaukiu labai daug. Vien "Atsargas žiemai" per savaitę pasižiūri apie 1700 žmonių. Man tikrai labai smagu, kad žmonės lankosi čia :-) Mano blog'e visi receptai pagal kuriuos aš nuolat gaminu. Tačiau yra receptų kurie yra "patys pačiausi", bet kažkodėl neskaitomi.
Tad, šiandiena mano blog'e Atsargos žiemai: Daržovių ir vaisių TOP 5
Beje, nežinau kam kokią vietą skirti, tad be 1..2..3...
 
Kvapni moliūgienė  - rekomenduoju antrąjį receptą. Tai mano pačios sukurtas receptas, kuris ypač tinka kaip įdaras saldiems lietiniams.
 
Burokėliai su džiovintomis slyvomis - tikriausiai reikėtų skirti 1 vietą.
 
Marinuotos daržovės žiemai - šį receptą mano skaitytojai jau surado :-)))
 
Skaniausias daržovių troškinys su baklažanais - puikios salotos prie dešrelių, jautienos ar avienos kepsnio.
 
Lečio - klasika, tinkanti prie mėsos kepsnių, dešrelių.
 
Tai būtų toks TOP 5. Dar būtų galima sąrašą tęsti, bet tuomet jau vardinčiau viską kas parašyta :-))))

4 komentarai:

  1. Dalia, oho kokia armija:) As gaminau sparagines pagal Tave:) Laukiu, kad bus galima atsidaryti stiklainuka:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tai šiemet pirmą kartą gaminai?
    Ši pilnų stiklainių armija yra skirta draugams :-) Aš kiekvieną rudenį ruošiu jiems tokias kalėdines dovanas. Na, prie šių dovanų dar po kalėdinį pyragą gauna :-))))

    AtsakytiPanaikinti
  3. O aš jau galvojau, kad vien tavo šeimyna per žiemą tokį kalną suvartoja :)
    Beje, saldžios Kalėdinės dovanėlės stiklainiuose draugams man irgi pasiteisino, juo labiau, kad iš mūsų kompanijos, aš vienintelė netingiu su jomis užsiimti.

    J.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Taip, taip. Ne visi mėgsta sukiotis prie puodų :-) . todėl tokias dovanas ir vertina. Man konservuoti patinka, bet labiausiai patinka laukti Kalėdų be jokio streso. Juk dovanos senai paruoštos :-)

    AtsakytiPanaikinti