2012 m. gruodžio 2 d., sekmadienis

Žaidimas

   Žaidimas... Visada kai pasiūloma ką nors sužaisti- suklūstu: kokios taisyklės? Tačiau po to visada pasineriu į žaidimą gan azartiškai, kaip, kad žaidžia vaikai.
   Ačiū Odetai, kad nepamiršo dar vienos blogerės- manęs ir pasiūlė įdomiai, žaidžiant  pabendrauti.
Žaidimo taisyklės:
1. Kiekvienas privalo nurodyti 11 atsitiktinių teiginių apie save...
2. ...atsakyti 11 klausimų, užduotų ankstesniojo blogger'io...
3. ...sukurti kitus 11 klausimų, kuriuos atsakytų užtagintieji blogger'iai...
4. ...užtaginti 11 blogger'ių su mažiau nei 200 sekėjų...
5. ...informuoti apie tai užtagintuosius...
6. ...nekeršyti netaginti atgal.


11 atsitiktinių teiginių apie mane

-kažkada, kai buvau maža, nemėgau valgymo, kai tapau paaugle- nemėgau virtuvės, maisto ruošimas man buvo kažkas baisaus. Žinoma, manęs ir nevertė tuos darbus dirbti. Deje, kai ištekėjau, neįsivaizduoju savęs ne virtuvėje. Tai mano stichija...
- mėgstu keliauti ir kelionės mane praturtina naujoms kulinarinėmis įdėjomis,
- vertinu draugystę, myliu savo draugus, kurių turiu iš tiesų daug,
- mėgstu rengti vakarėlius,
- esu "šiek tiek" pamišusi dėl rožių, orchidėjų ir kaktusų...
- nemėgstu sportuoti, bet žiemą slidinėju kalnuose, o vasarą važinėjuosi dviračiu. Nes manau, kad tai ne sportas, o pramoga.
- nemėgstu šalčio ir norėčiau, kad žiema truktų tik dvi savaites. Man tiek užtektų.
- siaubingai bijau varlių ir nemoku plaukti.
- nepakenčiu melo, nepunktualumo ir ... dieninės baltos šviesos lempų...
- myliu gyvenimą ir kiekvieną vakarą padėkoju už šią dieną.
- esu nepataisoma optimistė.

Atsakymai į Odetos užduotus klausimus

1. Kada pradėjai rašyti savo tinklaraštį? Kodėl?
Tai buvo 2010 lapkričio 4 d. ir pirmasis įrašas "Veršienos kepenėlių paštetas". O kodėl pradėjau rašyti? Dažni klausimai, o kaip ruošti tą ir aną patiekalą, gal gali duoti receptą... Na, nenoriu viską, ką žinau ir moku, į kapus nusinešti :-))))

2. Kaip reagavo namiškiai į šį tavo užmojį?
Visi mane palaikė :-)))

3.Ar turi savo firminį patiekalą, kurį pats (-i) gamini? Koks jis ( jeigu turi paskelbęs (-usi) įdėk nuorodą)?
Tų patiekalų tikrai labai daug. Visi mano aprašyti patiekalai yra nuolatos gaminami. Aš neaprašinėju eksperimentų virtuvėje...

4. Ar pagalvoji apie savo puslapio ateitį? Kokia ji?
Esu nepatenkinta savo nuotraukomis. Deje, su "muiline" nelabai ką geriau ir padarysi. Tuo labiau, kad foto sesijai turiu tik kelias minutes. Kol namiškai susėda prie stalo.

5. Ar sieji savo ateitį su maistu? Kaip išsivaizduoji, o gal jau įsibėgėjai? Ar tai tik hobis? Kodėl?
Niekada nenorėčiau turėti savo restorano, nors galiu jį turėti... Maisto ruošimas man tai relaksas. Gali grįžti pavargusi, supykusi, bet kokia, bet atėjusi į virtuvę aš atsipalaiduoju...

6. Kokia tavo virtuvė? Turi mėgstamą, tik TAVO, įrankį, indą, daiktą?
Kadangi tai mano trečioji virtuvė, jau žinojau kokia ji turi būti. Pati susiprojektavau, kad man joje būtų patogu dirbti. Pasirodo esu pamišusi ir dėl virtuvinės įrangos, kombainų, puodų, įrankių, lėkščių, staltiesių... Ką turiu viską naudoju: "Zepter" puodai, "Iber Gourmet" kombainas. Jie labai palengvina gyvenimą virtuvėje :-) Visi įrankai,viskas virtuvėje mano, nes be manęs daugiau niekas ir negamina... o gaila.

7. Koks tavo mėgiamiausias  restoranas, kavinė, užeiga? Kodėl?
Oi, čia labai sunkus klausimas. Kaune, gera virtuvė buvo "Perkūno namuose", dabar taip senai buvau, kad net nežinau ar tą patį gerą lygį išlaikė. Dažniausiai kai noriu picos einu į "Pizza Jazz" ir valgau gurmaniškas picas. Ten pat valgau ir keptą tuną, lašišos tartarą ar jautienos carpaccio. Dar "Buon Giorno ". Nidoje- restoranas "Nerija". Kodėl? Atėjęs į tą pačią kavinę ir restoraną turi gauti visada vienodai gerai paruoštą patiekalą, o ne vakar buvo gerai, šiandiena nelabai...

8. Koks ingredientas pats populiariausias tavo patiekaluose? Kodėl/
Provanso žolelės arba dar vadinami Viduržiemio jūros prieskoniai ir 5 pipirų mišinys.

9. Kokios šalies virtuvė tavo mėgiamiausia? Kodėl?
Žaviuosi visomis virtuvėmis. Pasaulyje tiek nuostabių patiekalų, tik labai svarbu, kad jie būtų gerai paruošti.

10. Ar patinka keliauti? Kokią šalį norėtum aplankyti labiausiai?  Kodėl?
Taip, keliauti labai mėgstu, dažnai tai ir darau. Galiu parašyti tik kas manęs visiškai nedomina, tai- Skandinavija. Atsiprašau, ką įžeidžiau...

11. Koks tavo mėgiamiausias laisvalaikio praleidimo būdas?
Aš visada kažką darau, laisvalaikis visada būna aktyvus, bet dabar norėčiau gulėti pleže prie kokios nors jūros....
Koks čia augalas?



Odeta, tavoje nuotraukoje- ryžiai. Tik, kadangi nesu jų mačiusi gyvai, nežinau, ar juos jau galima rinkti, ar dar turėtų jie paaugti ir sunokti.

Mano klausimai jums:

1.Ar dažnai kažkas nepavyksta virtuvėje?
2.Kokio patiekalo ar jo sudėtinės dalies nemėgsti? Gal būt yra kažkas ko valgyti (ragauti) niekuomet neišdrystumei?
3.Gal turi tave labiausiai sužavėjusį patiekalą?
4.Kur mėgsti apsipirkti maisto produktus ir ar daug laiko tam skiri? Gal būt eini prekintis pavalgęs (-iusi),  kad tik mažiau visko, ko nereikia neatsidurtų tavo krepšyje?
5.Ar visada laikaisi nurodytos receptūros gamindamas (-a) pirmą kartą?
6.Tavo virtuvės "guru".
7.Ar turi pagalbininkų virtuvėje, gal būt vakarienę ruošiate dviese?
8.Tavo mėgstamiausias gėrimas.
9.Knyga (filmas) palikusi (-kęs) didžiausią įspūdį.
10.Ar turi kokį naminį gyvūną, gal būt tik svajoji tokį turėti. O gal esi prieš juos namuose?
11.Ar vairuoji automobilį?
 Kas per "dalykas" nuotraukoje"


Į šiuos klausimus pabandys atsakyti:

Asta iš "Saulėtos virtuvės" http://www.sauletavirtuve.lt/
Medėja iš "Cranberry Jam"  http://medejos.blogspot.com/
Forelles receptai iš "Impossible is nothing" http://www.forellesreceptai.lt/
Vilma iš "Saldu sūru" http://saldusuru.wordpress.com/
Dovilytė iš "DR Food Blog" http://www.drfoodblog.com/
Puanc- Gardėsiai "Pudingas" http://gardesiai.blogspot.com/
Rusvaplaukė iš "Kepykla Nr. 5 http://kepyklapenki.lt/
Aušra iš "Dideli eksperimentai mažoje virtuvėje"  http://virtuve.seima.org/
Juliana iš "Vanilla Blonde" http://vanilla-blonde.blogspot.com/
Brigita iš "Tasty Art" http://www.tastyart.lt/
Eglė "Kažkas valgomo" http://valgoma-nevagoma.blogspot.com/

Ačiū visiems sutikusiems pažaisti :-) 

5 komentarai:

  1. Dalia, ačiū už atsakymus ir save. malonu iš arčiau pažinti:)
    Aš dabar kaip tik projektuojuosi naują savo virtuvę...tokią didelę didelę, tai kraustausi iš proto, kokios noriu dujinės viryklės. Noriu su wok-u, bet jų pasirinkimas laaaabai didelis. kokia Taviškė?
    Aš savo nuotraukomis irgi nepatenkinta:)
    Mes Vilniuje einame apsipirkti į Buon Giorno sūrio, o kartais ir vyno ar prosecco, o Perkūno namuose teko vakarieniauti prieš kokiu 5 metus, buvo nerealu. Dabar Kaune atradau Le Rouge restoranėlį. Ypač jūrų šukutės patiko:)O Vilniuje dabar žaviuosi Stebuklais.
    Ryžiai ten. Jie yra jau renkami:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Odeta, kai tik būsiu Vilniuje būtinai užsuksiu į "Stebūklus". Ačiū už nuorodą :-) "Le Rouge" visai nieko, bet tik kartą ten buvau. Reikia dažniau aplankyti, kad galima būtų sakyti: gerai, ten.
    Viryklė ir orkaitė pas mane elektrinės "Siemens". Dujinės atsisakiau vien dėl riebalinių nuosėdų ant viršutinių spintelių viršaus. (nors galima patiesti popierių, kad nereikėtų valyti, bet to nenorėjau...) Svarbu susidėlioti stalus darbui ir spinteles, kriaukles, viryklę, kad kuo mažiau vaikščioti reikėtų. Šalia viryklės turi netoli būti kriauklė, kad kažką išpilti iš puodo ar į jį įpilti galėtum. Kasdieniniai indai turi būti sudėti netoli indaplovės ir pakeliui link stalo. Bet kai pati šeimininkauji virtuvėje, tikrai žinosi kas ir kur :-) Sėkmės kuriant! Tai pats maloniausias procesas :-)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Dalia, atsakiau į Tavo klausimus :). Dėkui už kvietimą.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Sunkus darbas išpuolė :) Bet susitvarkiau ir atsakiau :)

    AtsakytiPanaikinti