2011 m. vasario 19 d., šeštadienis

Ispaniška kiaušinienė

   


Prisipažinsiu, kad kiaušinienes kepti man labai patinka. Būtent kepant kiaušinienes ar omletus yra daug vietos fantazijai pasireikšti. Tačiau, nors jas mielai kepu- aš jų nevalgau. Na, mano organizmas nelabai draugauja su kiaušiniais. Gerai, kad nors kiaušinius, kaip sudėtines dalis, kituose patiekaluose, priima. Na, bet pamirškime mane.
   Galime pakalbėti šį kartą apie kiaušinienes. Lietuvišką su lašinukais ir svogūnais, pavasarinę vaikišką- su svogūnų laiškais ir krapais. Ar paprastą su virtomis vakarykščiomis bulvėmis ir pieniškomis dešrelėmis. Tokią kiaušinienę mano draugės dukra vadina " ta pati", nes kartais ją gali valgyti dvi dvienas iš eilės.
Mano vyras taip pat galėtų valgyti kiaušinienes tikriausiai visas dienas. Bet niekas jo taip žiauriai mūsų namuose nemaitina. Čia gal man žiauru, valgyti dažnai kiaušinienes. Tiems, kas jas mėgsta- tai gal normalu :-))).
   Ispanišką kiaušinienę kepiau visai net nežinodama, kad ji ispaniška. Dėjau tuos produktus, kas man atrodė tinkama prie keptų kiaušinių. Tik vėliau skatydama receptus radau, kad ispanai kiaušinienes kepa naudodami bulves, svogūnus, papriką. Tad, jūsų bandymams mano ispaniška kiaušinienė.


Jums reikės:
kiaušinių,
rūkytų lašinukų ar šoninės,
vakarykščių virtų bulvių,
paprikos,
svogūno galvutės,
jelapeno pipirų (marinuotų),
Santa Marios prieskonių padažams (jei jums jie nepatinka, galite bandyti su "a la provans" prieskoniais) ,
pipirų, druskos.
   Lašinukus ar šoninę supjaustykite plonais griežinėliais. Jei naudosite šoninę į keptuvę įpilkite šiek tiek aliejaus, nes neužteks riebalų kepimui. Kepant lašinukus nieko pilti nereikia. Kol kepinasi lašinukai ar šoninė, supjaustykite svogūną "plunksnelėmis", o papriką su bulvėmis- kubeliais. Kai lašinukai pakankamai apkeps sudėkite visas daržoves ir kepkite pamaišydami, kol svogūnai pradės geltonuoti. Tada sudėkite 3-4 jelapeno pipirų griežinėlius (geriausia būtų, juos prieš tai, šiek tiek susmulkinti) užberkite Santa Marios prieskonių padažams ir dar pakepę 1-2 min. sudėkite viską į lėkštes. Tiesa, prieš išimant viską iš keptuvės, stenkitės, kad daržovės būtų su kuo mažesniu riebalų kiekiu. Tam galite pakelti keptuvę kampu ir su mentele susistumti daržoves į aukštesnę vietą. Taip nutekės riebalų perteklius. 
   Jei keptuvėje liko riebalų atsargiai įmuškite kiaušinius į keptuvę, užberkite truputį druskos ir pipirų. Jei keptuvėje beveik neliko riebalų įpilkite truputį aliejaus ir tada įmuškite kiaušinius. Apkepę vieną kiaušinių pusę atsargiai, plačios mentelės pagalba, apveskite visus kiaušinius ir apkepkite kitą jų pusę. Apkepimo laipsnis priklauso nuo valgančiųjų skonio. Tad, pasirinkite pagal save ar norite visiškai sukepusių ar tik apkepusių kiaušinių su skystu tryniu. Iškeptus kiaušinius dėkite ant daržovių ir iš karto pateikite. Skanaus! 
  


Sudėtingumas: paprasta

2 komentarai:

  1. O mes siandien kiausiniuojam :DD man ji galetu ryte, per piet ir vakare buti :P

    AtsakytiPanaikinti
  2. :-))) Tikrai, kiaušinuojam :-) O man net noro nėra jos paragauti. Kepti, tai tikrai smagu.

    AtsakytiPanaikinti