2010 m. gruodžio 7 d., antradienis

Reginos miltiniai blyneliai


   Vėl grįšiu į praeitį ir pasakysiu, kad senai, senai receptų knygose nebūdavo miltinių blynelių receptų. Tikriausiai buvo  manoma, kad tai labai elementaru ir ką jau ką, o paprastus blynelius moka kepti visos šeimininkės. Aš buvau iš tų- kurios jų kepti nemokėjo. Aš daug ko nemokėjau maisto gaminime, bet begalinis noras skaniai ir ne bet ką pavalgyti, privertė to išmokti. Tiksliau būtų- ne privertė, o aš pati savo noru atsidaviau šiai aistrai. Bet manau tai nėra blogai.
   Pradžioje kepiau blynelius, kaip išmokė mama. Į tešlą pylau kefyrą ir dėjau truputį sodos, bet viena mano  bendradarbė išmokė kepti blynelius pagal smetonišką receptą. Šį receptą dabar ir aprašysiu.

Jums reikės (dviems valgytojams) :
2 kiaušinių,
2 a.š. cukraus,
truputį druskos,
6 v.š. miltų,
apie pusė stiklinės  pieno,
truputis vanilinio cukraus,
lydyto svieto ar aliejaus kepimui.
Trynius atskirkite nuo baltymų ir į juos įberkite truputį druskos, o į trynius- cukraus ir vanilinio cukraus. Mikseriu išplakite baltymus iki standžių putų, kad pavertus indą jie neiškristų. Tada su ta pačia plakimo šluotele plakite trynius kol jie pabals. Į išplaktų trynių masę sudėkite miltus ir supilkite pieną. Išmaišykite dar kartą mikseriu. Tešla turi būti grietinės tirštumo. Pakoreguokite ją pieno ir miltų kiekiu. Kai ji bus normaliai tiršta sudėkite išplaktus baltymus ir jau atsargiai išmaišykite su šaukštu.
   Įkaitinkite keptuvę įdėję lydyto sviesto ar įpylę aliejaus ir kepkite blynelius. Atrodo ir viskas.


Sudėtingumas: lengva

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą