2022 m. lapkričio 8 d., antradienis

Bretaniški sviestiniai sausainiai (Palets bretons)

 


Dažniausiai mano aprašomi receptai būna pačios atsivežti iš kelionių po svečias šalis. Tačiau šį kartą išimtis.

Sablés Bretons/ Bretanijos sausainių rinkinį aš gavau dovanų iš savo draugo prancūzo, pas kurį išvyko gyventi vienas iš mano šuniukų. Gyvenime tikriausiai niekas nevyksta šiaip sau. Mano vyras labai mėgsta sviestinius sausainius. Bet aš vis nesurasdavau recepto, kuris mane tikrai labai sužavėtų. Buvau lengvose tobulų sausainių paieškose. Bet kai vis nerandi to, kas labai užkabintų, tai labai ir neieškai.

Taigi, padovanotas Pascalio sausainių rinkinys buvo tas VAU! Tai ko ieškojau radau toje dėžutėje. Pasirodo nežinojau, kad ieškoti reikia Bretanėje J)))

Tačiau ant sausainių dėžučių nėra receptų. Tad, ir vėl sekė receptų paieška ir sausainių kepimai. Tik šį kartą, kai tikslas jau apčiuopiamas ir galima jį net paragauti yra daug, daug lengviau.

Būtent šį receptą man atsiuntė pats Pascalis. Ir jis 100% atitinka orginalius Palets Bretons sausainius.

 


Jums reikės

140 gr. miltų,

2 kiaušinių trynių,

80 gr. sūdyto sviesto (galite naudoti paprastą tik įberti ¼ a.š. druskos),

80 gr. cukraus pudros,

½ a.š. kepimo miltelių,

2 a.š. vanilinio cukraus.

 

Sviestą sutrinkite šakute.

Trynius išplakite su cukrumi ir vaniliniu cukrumi, kol masė pabals. Įmaišykite minkštą sviestą. Suberkite miltus sumaišytus su kepimo milteliais ir vėl išmaišykite.

Iš gautos tešlos suformuokite dešrą. Suvyniokite į maistinę plėvelę ir padėkite į šaldytuvą maždaug 2 valandoms.

Tešlos ritinį supjaustykite 0.5 cm. griežinėliais ir išdėliokite į keksiukų kepimo formeles, kad kepimo metu jie negalėtų išsiskleisti.

Kepkite 15 minučių 170 ° C temperatūroje.

Leiskite sausainiams atvėsti ant grotelių ir laikykite juos sandariame inde.

 


Sudėtingumas: paprasta

Receptas: Le Journal des Femmes Cuisine 

2 komentarai:

  1. Atrodo puikus receptas pačiu laiku. O kiek sausainaii išlieka "valgomi". Ačiū.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Pas mane jie išstovėjo dėžutėje 2 savaites. Manau iki mėnesio gali stovėti.

    AtsakytiPanaikinti